Як створювалася фотографія “Божевільна господиня”

Історія ідеї та процесу зйомки

Дізнайтеся про творчий процес, підготовку та зйомку, що включала використання різноманітного реквізиту та ефектів. Автор розповідає про вибір образу, налаштування світла і невимушену атмосферу, яка допомогла досягти вражаючого результату. Це історія про пристрасть до фотографії, імпульсивність і справжню творчість, яка втілилася в незабутньому знімку.

Отримайте необмежений доступ до усіх навчань Фотоакадемії прямо зараз!

9+ курсів
550+ онлайн уроків
Щотижневі майстер-класи
Q&A Онлайн-зустрічі
Перевірка домашніх завдань
Дружнє ком'юніті
Можливість працевлаштування
І багато іншого

Всього за 19$/місяць

Зміст

Підготовка

Привіт, дорогі друзі. Зараз я хочу розповісти історію однієї фотографії, дивлячись на яку я ледве стримую посмішку і яка завжди нагадує мені, що тільки пристрасть до своєї улюбленої справи може допомагати творити.

Це був затишний, осінньо-теплий жовтневий день. Я, разом із фешн-блогером Оленою Галант, придумали образ для практичного майстер-класу.

Мила та добра господиня, яка готує смачний пиріг своїм рідним. Ми в рамках майстер-класу відпрацьовували зйомку з імпульсним світлом на вулиці.

Але я не загострюватиму увагу на цій фотографії, адже цей ролик про фотографію іншу. Після закінчення зйомки ми з Оленою та нашим візажистом вирішили урізноманітнити образ і, відпустивши студентів, поїхали до мене у студію.

Наша ідея була простою, але в той же час ця простота зіграла з нами злий жарт. Мені хотілося показати творчий процес приготування, коли кухар, чи в нашому випадку, господиня, готує на одному диханні, абсолютно позбавляючись усіх умовностей, таких як чистота на кухні, економія продуктів… Головне – результат. І вона віддалася створенню цього результату з усією імпульсивністю.

Ми трохи стилізували нашу господиню під ммм… агресивно імпульсивну та посадили на стілець. У руці обробна дошка, а довкола літають пластівці борошна. Справжня творчість. Імпульсивне, красиве і… трошки божевільне.

Процес зйомки

Я налаштував світло, поставив одне джерело з великим софтбоксом, зробив пару пристрілювальних кадрів, налаштував експозицію, баланс білого і дав команду решті учасників.

Наша модель кричала. Вона реально голосно і галасливо репетувала. Кричала так, ніби востаннє. Олена з візажистом Ірою стояли з боків і підкидали вгору борошно.

Ми віддалися процесу фотосесії з усією віддачею, з усією імпульсивністю творчих людей. Ми не заощаджували борошно, Олена та Іра просто закидали модель білим порошком.

Я ж репетував, намагаючись перекричати нашу господиню, вимагаючи від неї емоції божевілля, репетував на Олену, репетував на Іру, вимагаючи ще й ще муки. Я робив кадр за кадром, стаючи навколішки, лягаючи на підлогу, підстрибуючи.

Але наступив фінал. Закінчилося борошно, господиня була перемазана нею настільки, що простіше було вмити разом із макіяжем і одяг викинути, ніж стряхувати його з неї.

Я одержав свій кадр. Видихнув. У такі моменти, коли ти задоволений результатом, приходить незрозуміле почуття радості, хочеться стрибати, сміятися та показувати фотографію. Нехай на маленькому екранчику, але як я був нею задоволений.

Знаєте, мені варто докладніше розповісти про ту студію, яку тоді мав. Це був 2013 рік, рік, коли я почав викладати фотографію, і мені було конче необхідно приміщення.

Я знайшов ідеальне, із співвідношенням сторін практично як у ідеального прямокутника, пофарбував її у білий колір і лише одну стіну пофарбував спеціальною фарбою, за якою можна малювати крейдою.

Це було щастя для всіх, хто заходив до мене у гості чи вчитися фотографії. Навіть найсуворіші дядьки з пузиками та барсетками брали крейду та прикусивши язика, виводили свої твори.

Ви розумієте, що у моїй студії завжди було не дуже чисто. Крейда сипеться, розноситься ногами по всій студії. Прибиральниця, хоч і намагалася нас суворо вчити чистоті, але буду чесним. Я кілька разів помічав її за малюванням на цій чудовій стінці.

Епілог

І варто сказати кілька слів про нашу прибиральницю. Знаєте, це була така, добра жінка, вона була дуже релігійна, у вільний час від протирання підлог у бізнес-центрі вона читала Біблію і ніколи, чуєте, ніколи не матюкалася.

Так ось. Я оглянув свою студію і вирішив викликати прибиральницю, тітку Надю.

– Тьотя Надя, ми тут насмітили трохи, можете підійти?

Уявіть собі приміщення десь 50 квадратних метрів, ми з нашою господинею, що вже заспокоїлася, з Оленою і з Ірою стоїмо біля чорної стіни. А на протилежному кінці двері.

Заходить тітка Надя. Точніше як заходить. Вона акуратно відчиняє двері… Заглядає. І вимовляє одне слово: П@#$ц!

І одразу двері зачиняє.

І ось тільки тоді я оглянув студію її очима.

Все, абсолютно все було з величезним таким шаром борошна. Підлога, стіл, софтбокс, наш візажист, наш фешн-блогер та наша модель. Я теж був у муці. А враховуючи, що я ще й валявся на підлозі, ви можете уявити собі ступінь офігівання тітки Наді?

Шість кілограмів борошна ми витратили для створення цього кадру. Шість. Ми віддалися процесу створення з усією віддачею, з усією імпульсивністю творчих людей. Ми не заощаджували борошно. Це було зайвим.

І результат вийшов чудовим. Він був того вартий!

Зміст

Автор

Олександр Сляднєв

Комерційний фотограф, член Української Асоціації Професійних Фотографів (UAPF). У списку сотні найкращих фуд-фотографів світу, за версією British Journal of Photography.

Співпрацює з міжнародними компаніями: Singleton, Broil King та Jack Daniel’s; з відомими ресторанами: Spoon by Alain Ducasse, ABAC Restaurant та Horváth, що мають зірки Мішлен і високі відзнаки у гастрономічній індустрії. Роботи публікуються у Forbes, Saveur та New York Times. Олександр є автором кулінарних книг, серед яких “Pierogi”, “Hummus” та “Street Food at Home”. Перед камерою Олександра працювали відомі шеф-кухарі, такі як Jordi Cruz Mas, Alvin Leung Jr та Hideaki Sato.

Навчись дивувати глядача, щоб твої роботи запам’ятовувались. Приходь “тренувати м’язи креативності” і здобувай нову професію!

Всього за 19$/місяць

Вас можуть зацікавити ці уроки: