У цьому уроці ви навчитесь використовувати арабеску — витончену S-подібну лінію, також відому як «лінія краси», для додавання плавності та гармонії у свої роботи. Також розглянемо техніки ефекту перекриття об’єктів у кадрі за допомогою пропорцій 2/3, 1/2 та 1/3, які допомагають створити динамічні композиції з глибиною.
Арабеска і техніка перекриття об’єктів за допомогою пропорцій надають вашим роботам динаміки та збалансованості, допомагаючи створювати цікаві і гармонійні композиції. Знання про S-подібні лінії і розподіл об’єктів у кадрі дозволить вам керувати увагою глядача і додати вашим знімкам глибини. Ці прийоми зроблять ваші роботи більш витонченими та професійними, додаючи відчуття руху навіть у статичних знімках.
Олександр Сляднєв — професійний фуд-фотограф, член Української Асоціації Професійних Фотографів (UAPF) і один зі 100 найкращих фуд-фотографів світу за версією British Journal of Photography.
Співпрацює з міжнародними компаніями та ресторанами, знімає для журналів, книг та видань, присвячених гастрономії. Фотографував страви і портрети відомих шеф-кухарів, співпрацює з ресторанами, відзначеними зірками Мішлен та іншими нагородами в індустрії.
17 років досвіду в професії фотографа, серед яких портретна фотографія, зйомки селебріті, fashion-зйомки, репортажна фотографія, предметна фотографія та фуд-фотографія. Автор проекту Food & Chef.
Про нього пишуть у Forbes. Його роботи публікує Savour. New York Times пише відгуки на його книги з Amazon. А British Journal of Photography вносить у список найвпливовіших фотографів світу.
Засновник Фотоакадемії і автор усіх її курсів, що основані на особистому досвіді та знаннях.
Я давно захоплююсь фотографією. Раніше я знімала все: портрети, пейзажі, натюрморти. Але в академію я прийшла з метою нарешті навчитись класно фотографувати їжу. Тут не тільки навчають, але й підтримують та надихають. Я оточена чудовими людьми та однодумцями, які завжди готові дати вчасні поради в ком’юніті і на перевірках домашок.
На початку навчання я була трохи шокована і думала, що точно так ніколи не зможу. А далі намагалася якось відтворити те, що побачила – кілька разів пробую і таки виходить. Це такий кайф — коли виходить. Кажуть, дофамін вивільняється через таке, тому відчуття просто неймовірні. Приходить усвідомлення, що насправді все можливо. Варто просто вчитися у тих, хто вміє більше ніж ви і може вам зрозуміло пояснити.
Був період у навчанні, коли я не знаючи, знімала на зламану камеру. Але фотографії всеодно виходили дуже непогані. Це мені дало переконання, що знімає не апарат, а людина яка має потрібні навички.
Це навчання перевернуло моє життя, додало в нього смаку, запалу, креативу та ідей (яких я гадала у мене немає). Кожне домашнє завдання, як новий виклик. До речі ніколи не любила вчитися, але академія відкрила в мені синдром відмінниці. Я роблю кадр, потім ну дуже прискіпливо його розбираю, і йду переробляти.
Для мене це навчання стало, як залежність. Обов’язково піду далі на просунутий курс, ну і звичайно – на профі. Бо вже ну дуже багато ідей і планів. Дякую академії за нові знання, за змогу відчути себе фотографом, за те що нарешті я вірю в себе, і в мене обов’язково все вийде.
Зареєструйся вже зараз і отримай доступ до понад 550 онлайн уроків, щотижневих майстер-класів та Q&A сесій з експертами. Ми перевіряємо твої домашні завдання, допомагаємо вирішувати будь-які питання та підтримуємо в дружньому ком’юніті. А ще — надаємо можливість працевлаштування після навчання і багато іншого.