У цьому уроці ми розглянемо, що таке симетрія та як вона допомагає створювати врівноважені або навмисно динамічні кадри. Ви навчитеся використовувати гармонію та асиметрію, щоб керувати настроєм і викликати у глядача необхідні емоції у мобільній фотографії.
Що таке композиційна рівновага і чому вона ключова для вдалого фото
Як симетрія допомагає створити спокійні, гармонійні кадри
Роль асиметрії у додаванні руху, напруги та динаміки
Як працювати з формами, кольорами та розмірами для досягнення балансу
Чому порушення рівноваги створює емоційну напругу і драматизм у кадрі
Симетрія та баланс допомагають фотографу передати відчуття гармонії та спокою через точну композицію кадру. Але навмисне порушення цього балансу через асиметрію може стати інструментом для створення динаміки, руху чи драматичного напруження. У цьому уроці ви навчитеся балансувати між цими прийомами для досягнення бажаного ефекту на знімках зі смартфона.
Ми також розберемо, як поєднувати форми, розміри та кольори, щоб керувати увагою глядача. Ви дізнаєтеся, коли збалансовані кадри підходять для спокійних сюжетів, а коли нестабільні композиції можуть підсилити динамічність або емоційний акцент фото.
Олександр Сляднєв — професійний фуд-фотограф, член Української Асоціації Професійних Фотографів (UAPF) і один зі 100 найкращих фуд-фотографів світу за версією British Journal of Photography.
Співпрацює з міжнародними компаніями та ресторанами, знімає для журналів, книг та видань, присвячених гастрономії. Фотографував страви і портрети відомих шеф-кухарів, співпрацює з ресторанами, відзначеними зірками Мішлен та іншими нагородами в індустрії.
17 років досвіду в професії фотографа, серед яких портретна фотографія, зйомки селебріті, fashion-зйомки, репортажна фотографія, предметна фотографія та фуд-фотографія. Автор проекту Food & Chef.
Про нього пишуть у Forbes. Його роботи публікує Savour. New York Times пише відгуки на його книги з Amazon. А British Journal of Photography вносить у список найвпливовіших фотографів світу.
Засновник Фотоакадемії і автор усіх її курсів, що основані на особистому досвіді та знаннях.
Я прийшла у Фотоакадемію заради свого бізнесу. Спочатку було і важко і цікаво, але навчання увійшло в звичку і критика на домашках вже сприймалась як інструмент мого росту. Процес мене так зацікавив, що задумалась про кар’єру фотографа. Я навчалась справді чудово робити предметні фото та контент, які допомагають в бізнесі. Навіть, читачі контенту роблять компліменти про якість фотографій на сторінці. У Фотоакадемії я навчилась працювати з камерою, підбирати світло, працювати з реквізитом. Для себе навчилась правильно ставити професійні цілі і планувати робочий процес. Під час навчання я отримала і перші гроші за зйомку.
Прийшла вчитися повним нулем, але дуже хотіла реалізуватися саме у фотографії. Це був спосіб відволіктись від стресу через війну в країні. Дуже запам’ятався момент вивчення колористики – про коло Ітана тут вперше почула. Справжнім відкриттям для мене було створення об’єму в кадрі. Я навчилась аналізувати роботи інших фотографів з користю для себе, бачити кадр.
Взагалі, це навчання для мене, як прозріння. Воно мені підсвітило, що все в житті можливо. Я постійно отримую дієві поради не тільки по фотографії, але і як подолати свої сумніви і страхи. Це для мене особливо цінно.
Двічі мама і дипломований юрист, я вирішила кардинально змінити своє життя колись. Мене завжди тягнуло у сферу фотографії. Тут я отримую справжнє задоволення, попри дохід від професії. Навчаючись тут, я почала думати і бачити ширше, аналізувати все, що мене оточує. Кожну локацію, інтерʼєр, модель я аналізую як портретний фотограф і одразу бачу де і який кадр вийде добре. Саме після цього навчання я стала сміливо називати себе портретним фотографом і заробляти в цій професії.
Зареєструйся вже зараз і отримай доступ до понад 550 онлайн уроків, щотижневих майстер-класів та Q&A сесій з експертами. Ми перевіряємо твої домашні завдання, допомагаємо вирішувати будь-які питання та підтримуємо в дружньому ком’юніті. А ще — надаємо можливість працевлаштування після навчання і багато іншого.